Bezpłatne szkolenia dla branży kreatywnej w Gdyni

Ruszyła trzecia edycja projektu Gdynia Kreatywna. Tym razem skupia się ona na szkoleniach dedykowanych osobom działającym w branży kreatywnej z obszarów: tworzenia własnej firmy, sprzedaży, trendów, visual merchandisingu i PR.

Gdynia Kreatywna to projekt wspierający przedsiębiorczość osób działających w sektorze kreatywnym. Przeznaczony jest dla osób, które już prowadzą swoją działalność lub zamierzają założyć ją w przyszłości.

Każda edycja projektu cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, dlatego wiemy, że działania zmierzające do wsparcia osób wiążących swoją zawodową przyszłość z branżą kreatywną są niezwykle ważne i potrzebne – mówi Monika Antkowiak z Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, które we współpracy z agencją HIDAY realizuje projekt. – Każda edycja Gdyni Kreatywnej jest nieco inna i skupia się na innym rodzaju pomocy. Można powiedzie, że rozwijamy się razem z naszymi uczestnikami i podążamy za ich potrzebami. Zawsze chcemy jednak, by udzielane im wsparcie było bardzo merytoryczne i profesjonalne i przekładało się na konkretną wiedzę i nowe umiejętności osób, które zdecydują się wziąć udział w projekcie.

Obecna, trzecia edycja Gdyni Kreatywnej, skupia się na szkoleniach z obszarów: tworzenia własnej firmy w branży kreatywnej, sprzedaży, trendów, visual merchandisingu i PR. Szkolenia w małych, kilkunastoosobowych grupach będą odbywać się przez pięć kolejnych sobót o godz. 11.30 w Gdynia InfoBox. Udział jest bezpłatny, konieczne są jednak zapisy przez portal evenea.pl.

Harmonogram szkoleń w ramach projektu Gdynia Kreatywna 3:

23.09.2017 – WŁASNA FIRMA W BRANŻY KREATYWNEJ – Zostań freelancerem w branży kreatywnej – nowy trend w jednoosobowej działalności gospodarczej. Poznaj nowe zawody i zobacz kim możesz zostać. Szkolenie poprowadzi Urszula Wiszowata, redaktor naczelna portalu fashionbiznes.pl.

30.09.2017 – SPRZEDAŻ – Dlaczego moja marka nie sprzedaje? – Poznaj narzędzia marketingowe, które pomogą zwiększyć sprzedaż. Szkolenie poprowadzą: Mikołaj Winkiel / Brand 24, Ireneusz Klimczak / GetResponse, Patryk Siedliński.

07.10.2017 – TRENDY A MARKETING – Trendy i mikrotrendy, które należy wykorzystać w promocji marki z sektora kreatywnego w roku 2018. Szkolenie poprowadzi Agnieszka Polkowska, właścicielka studia TRENDSPOT oraz Head of Trends w POP UP GRUPA.

14.10.2017 – VM – Visual Merchandaising dla małego przedsiębiorcy. Szkolenie poprowadzi Dagmara Habiera / VM Studio.

21.10.2017 – PR – Jak przekonać do siebie media, czyli o sztuce nawiązywania i utrzymywania relacji z dziennikarzami. Szkolenie poprowadzi Agnieszka Groza.

W ramach projektu Gdynia Kreatywna 3 odbędą się także dwa seanse filmowe, które dotykać będą tematów związanych z branżą kreatywną. Filmy będą doskonałym uzupełnieniem tematów szkoleń.
5 października o godz. 18 w Gdyńskim Centrum Filmowym odbędzie się projekcja filmu „Tworzyć trendy”, próbującego odpowiedzieć na pytanie, kto w dzisiejszych czasach tak naprawdę kreuje trendy: projektanci mody, agencje trendsetterskie, czy może awangardowe marki?
Natomiast tydzień później, tj. 12 października, o godz. 18 również w Gdyńskim Centrum Filmowym odbędzie się projekcja filmu „Fresh Dressed”, mówiącego o wpływie muzyki hip-hopowej na modę.
Wstęp na projekcje jest bezpłatny.

Więcej o projekcie na stronie www.gdyniakreatywna.pl i www.gdyniaprzedsiebiorcza.pl

Oceń ten artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *