„Content Marketing – Postaw na efekt w sprzedaży”

66 Ogólnopolskie Spotkanie Biznesowe Przedsiębiorców

z cyklu Konferencji Biznesowych MAKE YOUR BUSINESS BETTER

Content Marketing – Postaw na efekt w sprzedaży”

6.02.2017, godz. 17:00 – 21:30, Warszawa, Hotel Airport, ul. 17 stycznia 24

Od 5 lat z sukcesem organizujemy ogólnopolskie spotkania biznesowe dla przedsiębiorców, które do tej pory znane były jako Wieczory Biznesowe lub Lady Business Round Table.

W 2017 roku, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczestników proponujemy nową formę spotkań, która zapewni przedsiębiorcom najskuteczniejszą formę dotarcia do nowych kontaktów, promocji i reklamy firmy oraz zdobycia praktycznej wiedzy merytorycznej na najwyższym poziomie. Spotkania będą organizowane regularnie raz na kwartał w Warszawie, na Śląsku i w Trójmieście.

66 Ogólnopolskie Spotkanie Biznesowe Przedsiębiorców z cyklu Konferencji Biznesowych

MAKE YOUR BUSINESS BETTER zostało zaplanowane tak, aby podpowiedzieć współczesnym właścicielom małych i średnich firm jak rozwijać swoje biznesy wykorzystując do tego najnowsze trendy, narzędzia i skuteczne techniki. Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium swojej firmy.

Jak do tej pory spotkania gromadziły wielu aktywnych przedsiębiorców, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i zainteresowanych rozwojem przedsiębiorstwa w myśl hasła MAKE YOUR BUSINESS BETTER.

Content marketing czyli marketing treści, to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych klientów poprzez publikowanie atrakcyjnych i konkretnych treści, które zainteresują ściśle określoną grupę odbiorców. Marketing treści, w odróżnieniu od tradycyjnych form marketingu, opierających się na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcą poprzez interakcję i zaangażowanie obydwu stron. Istotnym elementem content marketingu jest historia marki, która ma ogromny wpływ na emocje i przywiązanie odbiorcy do marki.

Podczas spotkania poruszone zostaną tematy:

– Jakie treści marketingowe są skuteczne w sprzedaży produktów i usług

– Jak tworzyć profesjonalne treści, których nie można przegapić

– Czym jest content marketing i dlaczego jest wciąż najważniejszym elementem rozwoju firmy

– Dlaczego płacimy więcej za historię marki

– Jak historia marki sprzedaje

– Jak skutecznie wdrożyć historię marki w naszym otoczeniu poprzez kreowanie wizerunku wnętrz

Prelegenci spotkania to uznani eksperci w swoich dziedzinach.

PRELEGENCI I GOŚCIE:

DAWID ZARAZIŃSKI – Redaktor, przedsiębiorca, znawca nowych mediów i technologii. Związany z ICAN Institute, wydawcą „Harvard Business Review Polska”, gdzie prowadzi redakcję internetową, odpowiada za rozwój produktu HBRP.pl oraz działania marketingu treści. Redaktor naczelny e-biznes.pl, najstarszego polskiego serwisu poświęconego prowadzeniu biznesu w internecie. Interesuje się tematyką nowych mediów, innowacji, budowania marki osobistej. Prelegent licznych branżowych konferencji, autor artykułów popularnonaukowych. Związany ze środowiskiem startupowym.

Temat wystąpienia: Twórz i sprzedawaj – 7 kampanii content marketingowych, które wygrały 2016 rok

EWA CZERTAK – Ekspert i praktyk personal branding dla przedsiębiorców, mentor, Master Business Trener, level superior. Prezes Akademii Marki z Klasą, wspólnik Business Unlimited Sp. J., praktyk storytellingu, prelegentka konferencji, mówca motywacyjny, autorka artykułów o marce, pisze bloga Master Personal Branding. Twórca programu kursu budowania marki przedsiębiorcy Personal Branding „Bądź widzialna marką” oraz Akademii Mentora, która szkoli i rozwija przedsiębiorców do roli mentorek biznesu. Współtworzy Lady Business Club. Ekspert portalu Centrum Kariery Golden Line oraz Brand24. Lubi aktywnie spędzać czas wolny, biega, jest maratończykiem, jeździ konno. Jej misja to: Czynić ludzi Wielkimi.

Od 2008 roku pracuje z Top menadżerami największych organizacji, przygotowuje do inspirujących wystąpień publicznych oraz wdraża skuteczne metody prezentowania osobistej marki w środowisku biznesowym. Od 2004 Certyfikowany coach ICC

Działaniem daje przykład, że szlachetność w zachowaniu, wyglądzie, mowie przekłada się na szlachetność w biznesie i relacje z klientami. Zawodowo i hobbystyczne interesuje się filozofią oraz savoir- vivre.

Temat wystąpienia: Każda historia to biznes

MICHAŁ GÓRSKI – rodowity krakowianin. Absolwent wydziału Architektury i Urbanistyki na Politechnice Krakowskiej i kierunku MBA na Polish Open University w Krakowie. Od 2003 roku pracuje w zawodzie architekta, od 2006 r. związany jest z grupą Schwitzke GmbH, tworząc jej polską filię z siedzibą w Krakowie jako dyrektor zarządzający „Schwitzke Górski”.

Michał Górski wraz z zespołem kreuje nowe standardy punktów sprzedaży i punktów handlowych i usługowych na Polskim i Europejskim rynku. Każdego roku ponad 200 projektów ma swoje otwarcia. Główni klienci grupy „Schwitzke Górski” to marki sektora modowego, jak choćby LPP, WOJAS, MIG, KOMFORT, i wielu innych. Realizuje również projekty w branży gastronomicznej, usługach biurach. Nasze doświadczenia biorą się z projektów obiektów w małej i wielkiej skali – centrów handlowych, hoteli do małych punktów sprzedaży.

Kompleksowe usługi projektowania przestrzeni handlowych w wykonaniu grupy specjalistów ze Schwitzke Górski to pełna analiza DNA i tożsamości marki oraz koncentrowanie się na strategii i grupie docelowej. Dysponując tak szeroką wiedzą o kliencie i jego potrzebach, projektanci Schwitzke Górski przystępują do nadania wnętrzom nowej twarzy, sprawiając, że rozpoznawalne staje się już nie tylko logo marki, ale również charakterystyczne, odzwierciedlające gusta klientów wnętrza sklepów.

Temat wystąpienia: „Jak skutecznie wdrożyć historię marki w naszym otoczeniu poprzez kreowanie wizerunku wnętrz”.

Swoją historię marki przedstawi aktywna i ambitna kobieta biznesu:

ESTERA HESS – Z wykształcenia lingwista i tłumacz przysięgły języka angielskiego i niemieckiego, jednak jej największą pasją są podróże. Od 10 lat prowadzi własne butikowe Biuro Podróży ESTA, samodzielnie przeciera szlaki, wybiera kontrahentów, pilotuje także kilka egzotycznych tras w ciągu roku. Stara się stworzyć swoim klientom wyjątkową podróż życia.

Na co dzień zajmuje się opracowywaniem tras, organizacją wyjazdów szytych na miarę oraz prowadzi blog podróżniczy. Uwielbia gotować a jeszcze bardziej piec. Kuchnia jest zawsze mocnym punktem każdego wyjazdu.

Biuro Podróży ESTA Estera Hess istnieje od 2007 roku, została założona w wyniku wewnętrznej potrzeby połączenia pasji i chęci przekucia hobby w pracę. ESTA zajmuje się organizacją wyjazdów egzotycznych zarówno dla grup jak i klientów indywidualnych, także firm oraz rodzin z dziećmi. Proponuje wyjazdy egzotyczne na każdy kontynent, krótkie pobyty typu city break w najbardziej popularnych stolicach lub miastach europejskich. Misją ESTY jest przybliżenie świata każdemu kto ma chęć poznawania, odkrywania i jest osoba odważną oraz kreatywną.

Wstęp:

Bilety można nabyć na http://makeyourbusinessbetter6022017.evenea.pl

UWAGA: Członkinie Lady Business Club: wstęp: 50 zł.

Do udziału zachęcamy:

– przedsiębiorców, którzy poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych

– właścicieli firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy

– osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.

członkinie Lady Business Club i ich goście, partnerzy, klienci

osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą

UWAGA: Podczas spotkania będziemy wspierać Fundację Dobry Duszek pod hasłem Dobry + Duszek = Pełny Brzuszek

Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@businessunlimited.pl

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.

Liczba miejsc ograniczona! OSTATECZNE POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.

Organizator spotkania: You’re Welcome – agencja marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.

Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. Pokazuje, że ta zmiana nie jest łatwa, ma swoją cenę, ale to od przedsiębiorcy zależy, jak się do tego przygotuje i odnajdzie w nowych warunkach, gdzie rządzi Internet, technologia, marketing, PR, aktywna sprzedaż, kanały społecznościowe i gromadzona wokół marki społeczność.

Od 5 lat gromadzi wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczy w zmianie i rebrandingu ponad 300 marek przedsiębiorczych właścicielek firm. Zorganizowała kilkaset spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy kilkadziesiąt praktycznych warsztatów dedykowanych przedsiębiorcom z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu, e-wizerunku, sprzedaży i wystąpień publicznych.

Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość.

Oceń ten artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *