Wieczór Biznesowy MAKE YOUR BUSINESS BETTER

Businesswoman supports social network on futuristic screen

Wieczór Biznesowy MAKE YOUR BUSINESS BETTER

POKAŻ SIĘ! Najnowsze trendy w budowaniu wizerunku przedsiębiorcy w internecie”

5.12.2016, godz. 18:30 – 21:30, Warszawa, Hotel Airport, ul. 17 stycznia 24

4 lata po wynalezieniu internetu korzystało z niego już 50 milionów osób. Dla porównania, na tak dużą popularność telefon czekał 75 lat, radio – 38 lat, telewizja – 13 lat. Prawdopodobnie nikt nigdy nie obejrzy wszystkich wideo publikowanych w YouTube. W ciągu 1 minuty do serwisu trafia około 3,5 tys. filmów, co daje blisko 100 godzin multimediów. Internet to potęga wiadomo nie od dziś, każdy zna powiedzenie: „Jeśli nie ma Cię w internecie to nie istniejesz”. Dodamy jeszcze: na pewno jesteś w internecie, pytanie czy wiadomości, które można znaleźć na Twój temat są tymi, które chcesz pokazać światu?

Kolejne z cyklu spotkań MAKE YOUR zostało zaplanowane tak, aby podpowiedzieć współczesnym właścicielkom małych i średnich firm jak rozwijać swoje biznesy wykorzystując do tego najnowszych trendów i aplikacji internetowych. Jak działać i myśleć w wielkim stylu aby osiągnąć sukces i zbudować autentyczną markę premium swojej firmy.

Spotkanie z pewnością zgromadzi wiele przedsiębiorczych kobiet, dbających o swój rozwój osobisty, zawodowy i wypracowanie drogi do sukcesu.

W trakcie wieczoru poruszone zostaną kwestie:

– Jak przygotować strategię obecności marki w kanałach video

– Jak wykorzystać potęgę YouTube w zwiększeniu rozpoznawalności Twojej marki

– Jakie narzędzie i aplikacje warto wykorzystać w budowaniu Twojej marki w sieci

– Czym jest marketing osobisty i profil publiczny przedsiębiorcy w internecie

Prelegenci spotkania to znani eksperci w swoich dziedzinach.

PRELEGENCI I GOŚCIE:

ARTUR KURASIŃSKI – Współtwórca MUSE (yourmuse.io – agencji i narzędzia dla wideo marketerów). Przedsiębiorca skupiony na wspieraniu i inwestowaniu w projekty technologiczne. Mentor, bloger oraz aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery.” Jako vloger prowadzę program „Seria z AK74”. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych prelegentów polskich. Występuje na najważniejszych i największych konferencjach marketingowych w Polsce.

Temat wystąpienia: Video marketing – przyszłość w budowaniu wizerunku przedsiębiorcy

EMILIA BARTOSIEWICZ – wspólnik w Spółce Business Unlimited, twórczyni i prezes Lady Business Club – pierwszego w Polsce ogólnopolskiego klubu biznesowego dla właścicielek firm. Ekspert budowania osobistej marki w sieci. Redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl – portalu dla kobiet biznesu. Współtworzy Akademię Marki z Klasą. Zamienia anonimowość w rozpoznawalność.

Wspiera przedsiębiorców, szczególnie w obszarze social media, PR, tożsamości internetowej. Doradza w prezentowaniu marki w sieci w odpowiednich kanałach. Wierzy, że budowanie marki osobistej przedsiębiorcy w sieci zwiększa jego rozpoznawalność w środowisku biznesowym. Szczególną uwagę zwraca na obecność marki kobiety biznesu w sieci.

W 2012 znalazla sie w gronie 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski.

Jej zyciowe motto: „Ci, którzy są wystarczająco szaleni, by myśleć, że są w stanie zmienić świat, są tymi, którzy go zmieniają”. Steve Jobs

Temat wystąpienia: Najnowsze narzędzia i aplikacje online wspierające przedsiębiorcę w zarządzaniu i zwiększaniu rozpoznawalności marki.

Swoją historię marki przedstawi aktywna i ambitna kobieta biznesu:

DOROTA MURAWKA – Dyrektor Zarządzający w DM Konsult Biuro Rachunkowe, gdzie jest odpowiedzialna za tworzenie strategii i planu rozwoju firmy oraz wprowadzanie jej na polski rynek. Od 20 lat zajmuje kluczowe stanowiska w międzynarodowych koncernach. Doświadczony menedżer w zarządzaniu mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Licencjonowany doradca finansowy, ekspert podatkowy, audytor wewnętrzny, specjalista w dziedzinie księgowości i finansów. W trakcie kariery zawodowej uczestniczyła w wielu międzynarodowych przedsięwzięciach, budowała działy i zespoły, wdrażała programy ERP.

Ukończyła podyplomowe Studium dla Dyrektorów Finansowych w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie, Studium dla Doradców Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy, Podyplomowe Studium Rachunkowości w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Finanse i Księgowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Filologię Germańską na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła liczne szkolenia z dziedziny księgowości i finansów, liczne kursy dla głównych księgowych i doradców podatkowych, aktualnie rozpoczęła kurs modułowy na biegłego rewidenta.

Germanistka i finansistka w jednej osobie. Indywidualistka, kobieta z zasadami, twardym charakterem i ciepłym usposobieniem, radosnym nastawieniem do świata, nie tylko biznesowego. Spełniona i wciąż poszukująca nowych wyzwań. Ma w sobie talent lidera i duszę przedsiębiorcy. Skupia się na tym, w czym jest najlepsza. Uwielbia zmiany, nowe wyzwania. Ma świadomość, że na ziemi jesteśmy tylko przez chwilę i warto ten moment wykorzystać i zrobić coś dobrego zarówno dla siebie jak też dla innych.

Działa aktywnie i wspiera organizacje non profit. Współpracuje z Fundacją Edulandia. Organizuje Akcje Krwiodawstwa, akcje i zbiórki na rzecz Oddziału Intensywnej Terapii Szpitala MSW w Warszawie.

Wstęp:

70 zł płatny gotówką w dniu spotkania lub 60 zł przy płatności przelewem.

UWAGA: przychodząc z koleżanką – zamiast 70 zł za osobę zapłacicie tylko 55 zł za osobę.

Członkinie Lady Business Club: wstęp: 40 zł. UWAGA: przychodząc z koleżanką, która jeszcze nie brała udziału w naszych spotkaniach, masz bezpłatny wstęp.

Do udziału zachęcamy:

– przedsiębiorcze panie, które poszukują nowych możliwości rozwoju siebie i swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem swoich kontaktów biznesowych

– właścicielki firm z minimum dwuletnim stażem w prowadzeniu własnej firmy

– osoby decyzyjne na co dzień pracujące w korporacjach lub innych firmach zainteresowanych poszerzeniem kompetencji zawodowych i wymianą doświadczenia.

członkinie Lady Business Club i ich osoby towarzyszące

osoby rekomendowane przez członkinie Lady Business Club i uczestniczki kursu Akademii Marki z Klasą

Wymagana wcześniejsza rejestracja: marta.plowiec@businessunlimited.pl

Prosimy o podanie imienia, nazwiska, nazwy firmy, e-mail oraz telefonu kontaktowego.

Liczba miejsc ograniczona! POTWIERDZENIE UDZIAŁU TYLKO DROGĄ MAILOWĄ.

Organizator spotkania: Business Unlimited – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców zajmująca się budowaniem silnej marki osobistej, marketingiem osobistym, PR-em, aktywną i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem.

Koncept Business Unlimited powstał w 2011, w ramach tworzonych marek, przeprowadza właścicieli firm przez zmianę. Pokazuje, że ta zmiana nie jest łatwa, ma swoją cenę, ale to od przedsiębiorcy zależy, jak się do tego przygotuje i odnajdzie w nowych warunkach, gdzie rządzi Internet, technologia, marketing, PR, aktywna sprzedaż, kanały społecznościowe i gromadzona wokół marki społeczność.

Od 5 lat gromadzi wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczy w zmianie i rebrandingu ponad 300 marek przedsiębiorczych właścicielek firm. Zorganizowała kilkaset spotkań biznesowych i ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy kilkadziesiąt praktycznych warsztatów dedykowanych przedsiębiorcom z zakresu budowania marki osobistej, storytellingu, e-wizerunku, sprzedaży i wystąpień publicznych.

Twórczynie konceptu Emilia Bartosiewicz i Ewa Czertak tworzą i konsolidują marki, których zadaniem jest przygotowanie właścicieli firm do podjęcia działań, zapewniających im dobrą i przewidywalną przyszłość.

1 komentarz

  • Świetna tematyka! Niestety, wiele z nas nadal nie wie, jak właściwie komunikować się z klientem w internecie – szczególnie, że sposoby komunikacji błyskawicznie się zmieniają, a relacje są bardziej bezpośrednie, niż kiedykolwiek. Wystarczy spojrzeć, że coraz więcej pytań czy zażaleń do marki zgłaszamy poprzez media społecznościowe 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *