Dieta poprawiająca erekcję

magazynkobiet.pl - kochajaca sie para 1050x701 - Dieta poprawiająca erekcję

 

Najnowsze badania dotyczące życia seksualnego Polaków są niepokojące. Szacuje się, że aż 3 mln mężczyzn w naszym kraju cierpi na zaburzenia erekcji. Winne są takie czynniki, jak: stres, przepracowanie, zmęczenie, nadmiar używek, nadwaga, siedzący tryb życia i niewłaściwa (zbyt tłusta, kaloryczna) dieta. Tylko u nielicznych, kłopotliwy problem wiąże się z chorobami sercowo-naczyniowymi. Na zaburzenia potencji cierpią mężczyźni w różnym wieku.

W dzisiejszych czasach już 30-latkowe mają problem z osiągnięciem i utrzymaniem wzwodu. Większość panów nie potrzebuje leków w celu rozwiązania problemów w sypialni, choć oczywiście są one pomocne dla osiągnięcia szybkiego efektu. Bardzo często wystarczy zmiana nawyków żywieniowych i diety. Nie od dziś wiadomo, że nieprawidłowe nawyki żywieniowe, szczególnie jeśli występują w dłuższym okresie, mogą negatywnie wpływać na stan zdrowia i tym samym przyczyniać się do obniżania sprawności seksualnej. Dieta a erekcja to temat rzeka, jednakże często wcale nie trzeba dokonywać większych rewolucji żywieniowych, żeby cieszyć się satysfakcjonującym życiem erotycznym. Czasami wystarczą drobne zmiany, aby wszystko wróciło do normy.

Mniej cukru i żywności przetworzonej

Chcąc cieszyć się satysfakcjonującym życiem seksualnym i raz na zawsze pożegnać problemy z erekcją, należy z codziennego menu wyeliminować cukier – w każdej postaci. Nie ma znaczenia, czy spożywasz cukier biały, trzcinowy, kokosowy czy występujący naturalnie w owocach i innych produktach. Jeśli chcesz cieszyć się sprawnością seksualną, musisz wykreślić go z codziennego menu. To samo tyczy się żywności przetworzonej, a więc gotowych dań garmażeryjnych, gotowych sosów, zup w proszku, itp.

Witaminy i błonnik

“Męska hydraulika” do prawidłowego funkcjonowania potrzebuje dużej ilość witamin i błonnika, dlatego nie można ich pominąć układając codzienne menu. Doskonałym źródłem zarówno witamin, jak i błonnika są surowe warzywa oraz owoce. Poza witaminami i błonnikiem, w warzywach i owocach znajduje się wiele cennych minerałów, w tym magnez, potas i cynk. Ten ostatni ma pozytywny wpływ na sprawne funkcjonowanie prostaty i bierze udział w syntezie testosteronu, a więc hormonu, który silnie wpływa na popęd seksualny. Ale uwaga! Z owoców należy wybierać tylko te o niskim indeksie glikemicznym – jabłka, kiwi, jagody, jeżyny, truskawki, cytryny, grejpfruty, maliny.

Zdrowe tłuszcze

Mężczyźni mają słabość do spożywania tłuszczów. Niestety, nie zawsze wybierają tłuszcze zdrowe, a więc korzystnie wpływające na ich potencję. Tłuste produkty mięsne, tłuste wędliny, smalec, masło, jedzenie typu fast food, sery oraz słodycze to przykład złych tłuszczów (nasyconych), które należy ograniczyć lub całkowicie wyeliminować z diety. Nasycone kwasy tłuszczowe wpływają na wzrost stężenia cholesterolu, mają działanie prozapalne, a także zwiększają krzepliwość krwi, przyczyniając się tym samym do rozwoju miażdżycy. Miażdżyca naczyń jest zagrożeniem nie tylko dla serca, ale także dla sprawności seksualnej. Zamiast tłuszczów nasyconych, należy wybierać kwasy tłuszczowe n-3, znane też jako Omega-3. Ich źródłem są tłuste ryby morskie pochodzące z zimnych wód, np. łosoś, śledź, makrela, dorsz i sardynki. Dobrym źródłem zdrowych kwasów tłuszczowych są także owoce morza, olej lniany, olej rzepakowy, a także nasiona i orzechy – włoskie, nerkowce, migdały.

Mniej alkoholu

Lekarze i dietetycy biją na alarm, że tak lubiany przez mężczyzn alkohol, wcale nie wzmaga popędu seksualnego, a tym bardziej nie wzmaga erekcji. Jest wręcz przeciwnie – wpływa na spadek potencji w sposób jednoznaczny i bezpośredni, utrudnia osiągnięcie erekcji, jak również jej utrzymanie. Chcąc cieszyć się satysfakcjonującym życiem erotycznym, należy ograniczyć ilość wypijanych trunków.

Produkty zbożowe

Dieta na erekcję powinna uwzględniać produkty zbożowe z tzw. grubego przemiału, takie jak: pieczywo razowe, chleb pełnoziarnisty, naturalne płatki zbożowe, zwłaszcza jęczmienne, brązowy ryż, razowy makaron, kasze. Zaskakujące są wyniki badań nad płatkami owsianymi. Okazuje się, że regularne jedzenie płatków owsianych podnosi poziom testosteronu, zwiększając potencję oraz zdolność organizmu do budowy mięśni. Dlatego dbając o kondycję seksualną, należy zaczynać dzień od tradycyjnej owsianki. Warto dodać, że produkty zbożowe poza dobrymi węglowodanami, które stanowią źródło energii, zawierają także witaminy z grupy B i bardzo ważne dla potencji składniki mineralne, m.in. magnez, cynk i żelazo.

Naturalne afrodyzjaki

Wpływ na potencję przypisuje się także różnym pokarmom nazywając je afrodyzjakami. Co do listy i działania afrodyzjaków opinie są różne. Mimo, że ich działanie nie jest naukowo potwierdzone, to jednak warto ich spróbować. Pozytywny wpływ na erekcję mają nie tylko słynne owoce morza (zwłaszcza krewetki, małże i kalmary), ale także pestki dyni i orzechy bogate w składniki mineralne i niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Z warzyw za afrodyzjaki uznaje się bakłażany, korzeń pietruszki i seler. Przyjmuje się, że surówka na bazie tych produktów działa pobudzająco na “męską hydraulikę”. Z owoców z kolei pobudzająco działają banany, awokado i ananas. Słodycze ogólnie nie są wskazane w diecie na erekcję, za wyjątkiem gorzkiej czekolady, która zawiera dużo flawonoidów działających antyoksydacyjnie, czyli korzystnie na kondycję organizmu. Dieta na erekcję obejmuje także wiele przypraw, m.in. cynamon, imbir, chili, curry, kardamon, jałowiec oraz pieprz. Wspomagająco mogą byś stosowane różne zioła jak żeń-szeń, guarana czy lubczyk.

Suplementy diety

Dieta a erekcja to jedno. W przypadku dysfunkcji na tle organicznym, zaleca się przyjmowanie odpowiednich leków doustnych lub suplementów diety wspomagających erekcję. Obecnie numerem jeden wśród suplementów dostępnych bez recepty jest Permen – preparat na bazie wysokiej jakości składników roślinnych. Nie tylko pomaga wywołać i wzmocnić erekcję, ale także poprawia jej jakość. Permen (więcej tutaj: Permen.pl) poprawia sprawność seksualną, wyzwala pożądanie, a jednocześnie korzystnie wpływa na stan psychofizyczny mężczyzny. Preparat przeznaczony jest do regularnego stosowania, dzięki czemu mężczyzna nie musi wcześniej planować seksu. Zdolność do odbycia stosunku utrzymuje się na podobnym poziomie przez cały czas.

Dieta poprawiająca erekcję
Rate this post

Polecane:

3 komentarze

  • Iwo napisał(a):

    Błonnik na erekcję? No błagam chyba na coś innego jednak działa. Szukam jakiejś diety na większą potencję, bo ze zmęczenia nie mam już siły po pracy kochać się z żoną. Może to lenistwo, a może naprawdę mój organizm wyczerpał zasoby… Pomóżcie.

  • Zozsn napisał(a):

    Jeżeli w dietę to raczej bym szedł owocową. Cukier ci trochę skoczy i już powinno być lepiej 😉 chociaż ja mimo że jadłem owoce morza to wolałem się jednak trochę podeprzeć medycyną i coś tam z apteki zawsze w domu miałem gdy czułem spadek formy. Jak szukasz z takich “viagrowych” to może być maxon albo popytaj w apece to na pewno ci doradzą.

  • maks napisał(a):

    Dieta dietą, ale czasami trzeba się czymś poważniejszym wspomóc, jak nic nie działa. Ja wybrałem maxigrę go i jestem bardzo zadowolony, bo skutecznie mi przywraca erekcję i działa naprawdę szybko, bo erekcja pojawia się po kilkunastu minutach od wzięcia tabletki

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *