Aplikacje zwiększające produktywność, które muszą mieć przedsiębiorcy

Jak student może sobie dorobić do czesnego? - Odpowiadamy.

Technologia ma ścisły związek z przedsiębiorcami, co oznacza, że dzięki temu Twoja firma może mieć dostęp do najnowszych innowacji na rynku. Aplikacje mogą zmienić sposób zarządzania firmą, zwiększając praktyczność i efektywność procesu pracy zespołu, od planowana operacji po dostawę produktu lub usługi. Wyobraź sobie, że możesz monitorować finanse, rysować kreatywne diagramy, organizować zadania zespołowe i wykonywać inne podstawowe zadania w życiu codziennym — a nawet utworzyć specjalne oprogramowanie dla swoich klientów (jak na przykład dostępna w ice casino app), które pozwoli im uzyskać dostęp do niezbędnych dla nich funkcji. 

Produktywność to ważne słowo na rynku pracy, ponieważ ma duży wpływ na uzyskiwane przez przedsiębiorców wyniki. W dzisiejszym świecie każda osoba (czyli potencjalny pracownik lub przedsiębiorca) boryka się z szeregiem trudności w utrzymaniu koncentracji, ponieważ mamy wiele czynników rozpraszających (media społecznościowe, aplikacje, gry itp.), które utrudniają skuteczny proces skupienia się na zadaniu.

Istnieją jednak aplikacje, które mogą pomóc w organizowaniu pomysłów, treści i, co najważniejsze, w zwiększaniu produktywności. Wszystkie nasze wskazówki obejmują aplikacje płatne, jednak zazwyczaj dostępna jest wersja darmowa, ale z pewnymi ograniczeniami. Dla tych, którzy zaczynają badać tę kwestię i chcą po prostu wypróbować tę lub inną aplikację, jest to jednak nieoceniona zaleta — bo może po prostu nie będziesz potrzebować funkcji dostępnych jedynie w wersji płatnej.

Kilka propozycji aplikacji zwiększających produktywność przedsiębiorców

Oto kilka aplikacji, które dzięki kilku kliknięciom mogą stać się najlepszym przyjacielem każdego przedsiębiorcy:

Evernote

Jest to kompletna aplikacja do notatek, która umożliwia tworzenie tekstów, dodawanie hiperłączy, list kontrolnych, zdjęć i plików audio. To idealne miejsce na zapisanie informacji o spotkaniach, zakresie projektu, nowych pomysłach biznesowych, a także treści warsztatów czy kursów.

Porządkuje Twoje notatki według folderów, co ułatwia ich segregację tematyczną. Ponieważ można ją zainstalować na telefonie komórkowym i na komputerze, jest to najlepsze narzędzie, które pomoże Ci być z Tobą w różnych sytuacjach, organizując to, czego słuchasz lub czego się uczysz, i oczywiście zapobiegając utracie wszelkiego rodzaju informacji. Istnieją inne aplikacje o tym samym celu i formacie, ale sugerujemy użycie Evernote.

Trello

Jeśli otworzysz witrynę Trello, zobaczysz komunikat o treści mniej więcej „Pracuj bardziej zespołowo i bądź bardziej produktywny”. Ta usługa naprawdę pomaga firmom organizować rutynową pracę i projekty w prosty i praktyczny sposób. Możesz organizować swoje zadania tak, jakby były schematem blokowym, zorganizowanym według faz, takich jak:

  • opracowywanie, 
  • wdrażanie, 
  • testowanie,
  • oddanie do użytku itp. 

Co więcej, możliwe jest połączenie wszystkich zasobów firmy w jednym miejscu, dzięki czemu łatwo jest zidentyfikować, co każdy z pracowników obecnie robi, a także szybko uzyskać informację zwrotną. Zarządzanie staje się szybsze i skuteczniejsze.

DocuSign

Program, który pozwala przedsiębiorcom na podpisywanie i parafowanie dokumentów wyłącznie za pomocą smartfona lub tabletu, czyli znacznie ułatwia proces fakturowania i sprzedaży, szczególnie jeśli negocjacje odbywają się w innych stanach lub miastach. Wiele firm ma przestoje w kwestiach dostarczania papierowych dokumentów do odbiorców, ale dzięki temu modelowi zarządzania zyskujesz produktywność i szybkość.

Zasada działania jest bardzo prosta: wystarczy otworzyć dokument w aplikacji i wybrać miejsce na stronie, w którym chcesz umieścić swój podpis. System jest kompatybilny z plikami PDF, plikami pakietu Office i obrazami, a także współpracuje z usługami przechowywania w chmurze. Na początku może nie wydawać się to tak ważne, ale jego znaczenie w procesie będzie zauważalne.

Pomodoro

Istnieje kilka aplikacji, które pomagają w tym konkretnym zakresie, więc nie wskażemy konkretnej, a jedynie samą metodę — ale tak czy siak zdasz sobie szybko sprawę, jak ważna jest praca z pełną koncentracją. Technikę „Pomodoro” opracował Włoch Francesco Cirillo pod koniec lat 80. XX wieku. Jest to metoda zarządzania czasem, polegająca na organizowaniu zadań w 25-minutowe interwały. W tym okresie musisz całą swoją uwagę poświęcić pracy, a gdy czas upłynie, zostaniesz nagrodzony pięcioma minutami odpoczynku. Jednym z największych wyzwań stojących dziś przed młodymi ludźmi jest utrzymanie koncentracji, głównie ze względu na liczbę czynników rozpraszających. Korzystanie z dowolnego rodzaju mechanizmów zwiększających produktywność jest niezwykle ważne dla osiągnięcia sukcesu.

MailChimp

Wysyłanie e-maili do obecnych lub potencjalnych klientów może być operacją męczącą i czasochłonną. Kiedy zakładamy firmę, zwykle mamy niewiele kontaktów, ale z biegiem czasu nasza lista mailingowa się powiększa i w efekcie gubimy się w poczcie. Istnieje kilka narzędzi do automatycznego wysyłania poczty e-mail, ale uważamy, że MailChimp jest najlepszą z nich.

Ważne jest tutaj nie samo korzystanie z rozwiązania, ale zrozumienie zarządzania bazą klientów, segmentacją, grupami i planowaniem kalendarza wiadomości. Nie możemy zapomnieć o strategiach pozyskiwania leadów. Na Youtube znajduje się kilka filmów wyjaśniających ten temat. Obejrzyj je i wykorzystaj w pełni możliwości MailChimpa!

Canva

Canva to bezpłatne, łatwe w obsłudze oprogramowanie do projektowania graficznego dostępne całkowicie online (nie wymaga pobierania). Stworzone ponad 7 lat temu, ma już ponad 15 milionów użytkowników w 190 krajach. Co sekundę powstaje 20 projektów za pomocą tego narzędzia! To świetny sposób na szybkie utworzenie prostej grafiki na dowolne potrzeby.

Polecane:

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *