Jak działają kody bonusowe i promocyjne

 

Polacy uwielbiają promocje – wiedzą to handlowcy we wszystkich branżach, którzy przy każdej okazji przygotowują dla swoich klientów atrakcyjne oferty mające zachęcić ich do zakupu towaru czy usługi. Jedną z coraz bardziej popularnych form promocji są natomiast kody promocyjne i bonusowe. Sprawdzamy, jak działają.

Z badania „Promo Hunters. Polacy w pogoni za korzystnymi ofertami” przygotowanego na zlecenie MyShop.mobi wynika, że jedynie 3% Polaków nie korzysta z promocji. – Respondenci zapytani o ich stosunek do promocji najczęściej odpowiadali, że lubią kupować sprytnie, szczególnie jeśli sklep proponuje oferty dla lojalnych klientów (22%), aktywnie szukają promocji (22%) oraz śledzą wyprzedaże i chętnie z nich korzystają (21%). Co trzeci Polak ma negatywne spojrzenie na promocje, z czego 18% ma do nich ograniczone zaufanie, a 16% uważa je za powtarzające się i nieoryginalne – można przeczytać w komunikacie podsumowującym raport, opublikowanym na portalu di.com.pl. Jedną z najnowocześniejszych form promocji są natomiast kody rabatowe i bonusowe, dedykowane głównie zakupom towarów i usług przez Internet.

Co trzeba wiedzieć o kodach bonusowych i promocyjnych?

Kody promocyjne, zwane również kodami rabatowymi (tu ciekawy artykuł na ten temat: www.legalsport.pl/bonusy-bukmacherskie/kod-bonusowy-legalsport-jeden-kod-do-wszystkich-promocji ), to słowa, ciągi liter lub cyfr, które podczas dokonywania zakupów w sklepie internetowym trzeba wpisać w przeznaczone do tego pole. Najczęściej robi się to na zakończenie zakupów, po skompletowaniu produktów w koszyku, tuż przed dokonaniem płatności. Kody rabatowe obniżają cenę produktów o kilka-kilkanaście procent, czasami pozwalają na ich darmową dostawę lub otrzymanie próbek czy gadżetów. Uwaga! Kody promocyjne w sklepach internetowych są darmowe – jeśli trafimy gdzieś na ofertę, która dotyczy przyznania kodu np. po dokonaniu płatności czy wysłaniu sms-a, należy ją zignorować.

Co ważne, kody promocyjne stosują nie tylko sklepy internetowe, ale także działające online banki, towarzystwa ubezpieczeniowe czy biura podróży. Ich odmianę pod postacią kodów bonusowych oferują swoim graczom także legalni polscy bukmacherzy. Kod bonusowy do bukmachera pozwala na uzyskanie bonusów, czyli dodatkowych środków pieniężnych, które następnie można przeznaczyć na obstawianie zakładów wzajemnych. Kod bonusowy wpisywany w system informatyczny bukmachera podczas rejestracji umożliwia otrzymanie zwiększonego bonusu na start, czyli premii za samo założenie konta. Dla przykładu – u jednego z bukmacherów działających na polskim rynku standardowy bonus powitalny wynosi aż 1200 zł, ale jeśli nowy gracz podczas rejestracji wpisze kod LEGALSPORT, zostanie on powiększony o kolejne 50 zł.

5/5 - (1 głosów)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *