Nowoczesna kobieta według Nessi / kolekcja „Flowers Power”
Marka Nessi obecna jest na rynku już prawie 10 lat. Przez ostatnią dekadę zmieniało się wszystko. Zwłaszcza kobiety. Dzisiaj nie ma chyba na polskim rynku producenta, który byłby tak uważny w obserwacji płci pięknej. Bo czy można dzisiaj pogodzić potrzeby kobiet z ich marzeniami i wygodą?
O czym więc marzy nowoczesna kobieta? O eleganckiej wygodzie. Pięknych butach, będących kwintesencją solidnej jakości i przystępnej ceny. Marzy o tym, żeby czuć się kobieco i subtelnie na wysokich obcasach, nawet wtedy, gdy targa kilogramy zakupów do domu. Nie chce być anonimowa w tłumie, chce być wyjątkowa dla siebie, dla swoich bliskich. Lubi zazdrosne spojrzenia na ulicy, kiedy dosłownie frunie na palcach w pięknych, wygodnych butach…
Dlatego bazą kolekcji wiosna / lato 2016 jest kolor. Feria barw w różnorodnych modelach, najważniejszych trendach. Eksplozja koloru widoczna jest więc w mokasynach, balerinach, slip-onach, krótkich kowbojkach wykonanych z najwyższej jakości skór i zamszów, w najmodniejszych zestawieniach. Obowiązkowe pastele, złoto, miedź, srebro, khaki, białe podeszwy i miłościwie panujące frędzle. Wygodny obcas i szpilka, zachwycające detale. Wyważona proporcja dzięki której zawsze kiedy myślimy o wygodzie, myślimy tylko o Nessi.
Kolekcja Flowers power, której ambasadorką jest Ewa Mielnicka, zachwyciła polskie gwiazdy i stylistki. Do tej pory opinie wszystkich pań są bardzo zgodne, co do wyjątkowości tej kolekcji.
Problemem w dalszym ciągu pozostaje jedynie – różnorodność… Wybór nawet kilku par, jest po prostu niemożliwy.
Zdjęcia do najnowszej sesji wizerunkowej wykonał Michał Pańszczyk, stylizacje przygotował Jarosław Szado, wybierając kreacje wyłącznie polskich marek. Biżuterię dedykowaną kolekcji „Flowers power” stworzyła marka Venis.pl, a o zegarki zadbał Lorus Polska. Za make-up i fryzury odpowiadała Klaudia Utnicka, produkcję przygotował Promotion Instytut Events / Nowy Showroom.