Wskocz do wody i rozkoszuj się ciszą

H&M

Marka H&M stworzyła odważną kampanię, do której zaprosiła kobiety na co dzień poddawane ocenie i krytyce. Twarzą ciałopozytywnej kampanii jest modelka Paloma Elsesser, aktywistka i propagatorka zrównoważonego rozwoju. Obok niej w sesji zdjęciowej wzięły udział Nouri Hassan, Bintou Sillah, Yumi Nu, Shawn Lakin i Tani Gunn — kobiety pozostające sobą, bez względu na to, co sądzi o nich świat.


Bintou Sillah

H&M

Bintou Sillah, modelka i redaktor filmowy, dostrzega, że ludzie wypowiadają się negatywnie o innych, ale ma na to swój sposób. „Myślę, że potrzeba wyrażania opinii na temat innych osób wynika z braku własnej wartości. Wprawdzie nie mamy wpływu na samoocenę innych, ale możemy nauczyć się kochać samego siebie”.

Paloma Elsesser

H&M

Paloma Elsesser, modelka i działaczka ruchu na rzecz akceptacji kobiecego ciała, zna plusy i minusy świata mediów społecznościowych, który jest pełen uszczypliwych komentarzy. Jak sobie z nimi radzić? „Na pewno warto mieć świadomość tego, co w sobie lubimy, a nie skupiać się tylko na wyglądzie”.

Nouri Hassan

H&M

„Nie mamy kontroli nad tym, jak widzą nas inni i co o nas mówią. Musimy to zaakceptować, ale pamiętajmy, że nasza własna ocena samego siebie jest ważniejsza i bardziej trafna od oceny innych osób,” mówi modelka i dyrektor castingu Nouri Hassan, zapytana o to, jak uwalnia się od negatywnych opinii.

H&M

– Jestem szczególnie dumna z tkanin z tej kolekcji strojów kąpielowych, jak dotąd jest to nasza najbardziej ekologiczna kolekcja kostiumów kąpielowych, a wszystkie projekty są wykonane w co najmniej w 85 proc. z poliestru z recyklingu. Cieszymy się, że możemy zaoferować również szeroką rozmiarówkę w tej fantastycznej kolekcji kostiumów kąpielowych – mówi Maria Östblom, Head of Design Womenswear w H&M.

Oceń ten artykuł

Polecane:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *