MODA. Jak zwrócić uwagę mediów na markę?

„MODA. Jak odnaleźć się w branży?” to cykl wykładów i spotkań ze specjalistami branży modowej, organizowany przez PPNT Gdynia | Centrum Designu od 2014 roku. Celem jest integracja lokalnego środowiska projektowego i wsparcie młodych twórców. Podczas 9. spotkania, na które zapraszamy 28 marca o 17:30, uczestnicy poznają skuteczne mechanizmy PR sektora fashion.

Błyskawicznie rozwijający się sektor mody w Polsce to setki mniejszych i większych marek. Na rynku prasowym regularnie pojawiają się nowe tytułu modowych magazynów, a internet pęka w szwach od portali poświęconych najnowszym trendom. O tym jak skutecznie zaistnieć w mediach opowie Michał Zaczyński – dziennikarz i felietonista od lat zajmujący się polską branżą modową.

Zagadnienia:

  • Jak zainteresować media własną marką?
  • Jak nawiązać i utrzymywać dobre relacje?
  • Co zrobić, by o nas pisano, nic za to nie płacąc, a co skutecznie zniechęca do publikacji?

Michał Zaczyński – redaktor „Esquire Polska”. Publikuje też w „Gazecie Wyborczej”, Vogue.pl, „Unpolished” i „Polityce”. Autor bloga www.michalzaczynski.com. Juror konkursów mody dla młodych projektantów.

MODERATORZY: Dorota Cząstka | Kaja Długosz
PARTNERZY: ELSKA | HIDAY
PATRONI MEDIALNI: ELLE | Trojmiasto.pl
ORGANIZATOR: Pomorski Park Naukowo – Technologiczny Gdynia | Centrum Designu

KIEDY? 28 marca 2018, godz. 17:30
GDZIE? Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, budynek III, parter, sala C

wstęp wolny
obowiązują zapisy | https://projektmoda9.evenea.pl/


Kontakt:
Kaja Długosz
k.dlugosz@ppnt.gdynia.pl
58 88 08 217
www.centrumdesignu.gdynia.pl

Oceń ten artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *