Mercure Fashion Night W Hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto

Wiosna to najwyższy czas, żeby pomyśleć o nowym wyglądzie oraz idealna okazja by poeksperymentować z modą! Po miesiącach przepełnionych stonowaną, jesiennozimową kolorystyką każda kobieta z chęcią wybierze odważniejsze kolory. Z myślą przede wszystkim o kobietach, Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto zaprosił do współpracy Dorotę Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night 30 marca projektantka zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję na sezon wiosna/lato 2017 zatytułowaną SIŁA WOLNOŚCI. Wieczór poprowadziła Monika Zamachowska. Wśród gości obecni byli m.in. Karolina Szostak, dziennikarka i prezenterka oraz aktorka Anna Oberc znana z serialu „Singielka”. O choreografię zadbał Jarek Szado.

W ubiegłym roku został zainaugurowany strategiczny projekt Mercure Fashion Night. Obejmuje on unikalne pokazy mody w hotelach, w harmonii z ludźmi i miejscami. Hotele Mercure to nowoczesne i piękne wnętrza i taka jest też moda, którą marka firmuje w oparciu o współpracę z popularnymi polskimi projektantami.

Pierwszy pokaz odbył się w Warszawie. Drugi miał miejsce 8 marca w Mercure Kraków Stare Miasto. Kolejne dwa już wkrótce w stolicy, w Mercure Grand Hotel oraz w Hotelu Mercure Centrum Warszawa.

Współpracując z modą, podkreślamy nowoczesność naszego designu i brandu, ale też nieustannie myślimy o naszych gościach, bo dla nich to zawsze duża atrakcja – mówi Sylwia Gadomska Dyrektor Regionu Północnego Hoteli marki Mercure & Novotel – Zależy nam, żeby hotel tętnił życiem, stanowił miejsce, które z przyjemnością można odwiedzić, nie tylko będąc w podróży”.

Polska projektantka Dorota Goldpoint zadedykowała najnowszą kolekcję kobietom aktywnym, które realizując swoje pasje i robiąc w życiu to, co kochają – są niezależne. Z myślą o każdej z nich i biorąc pod uwagę różne typy sylwetki, projektantka przygotowała propozycje na każdą okazję, zarówno zawodową jak i towarzyską. SIŁA WOLNOŚCI to refleksja, która jest wyrazem przekonania, że kobieta wolna wewnętrznie to kobieta spełniona, zrealizowana a zatem PIĘKNA.

Dla kobiet aktywnych zawodowo, powstała rozbudowana linia biznes, klasyczna i zarazem kobieca. Dominują w niej biel, granat oraz energetyzująca czerwień. Projektantka nie zapomniała również o ponadczasowym ale i najbardziej eleganckim duecie black & white, który jest niezastąpiony w garderobie każdej kobiety bez względu na porę roku.

Z kolei w linii koktajlowej i wieczorowej zachwycają najmodniejsze w tym sezonie kolory. Są wśród nich m.in. ekstrawagancka i temperamentna mieszanka czerwieni i pomarańczy. Nie zabraknie też odważnej i soczystej fuksji, która wyparła modny zimą pudrowy róż. Teraz nosimy ją nie tylko na ustach, ale od stóp do głów.

W mojej kolekcji używam tylko naturalnych tkanin, czyli jedwabi, szyfonów, organzy czy batystu. W wiosennej kolekcji jest też dużo muślinów. Przezroczystości i zwiewność to na pewno kluczowa cecha moich kolekcji. – podkreśla Dorota Goldpoint. To, co dodatkowo wyróżnia wybrane modele to złoty Flaming – symbol wschodzącego słońca i odrodzenia. To idealny motyw na początek wiosny. Zdaniem projektantki uosabia on kobiecą wrażliwość i delikatność”.

Markę Mercure określają: pasja do najwyższej jakości, dbałość o szczegół i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze z lokalnych środowisk. „Moda łączy piękno ruchu, fantazję i bogactwo wzornictwa z wytrzymałością i złożonością architektury. To naprawdę potężna forma sztuki. Na tym polega nasza moc autoekspresji. Chcemy tę moc łączyć bezpośrednio z marką hoteli Mercure” – podkreśla Sylwia Gadomska Dyrektor Regionu Północnego Hoteli marki Mercure & Novotel – „Mercure Fashion Night by Dorota Goldpoint” to inauguracja stworzonego przez nas konceptu opartego na tej filozofii.

Kontakt: Grupa Hotelowa Orbis Agnieszka Kalinowska Brand PR, Events Manager GH Orbis tel. +48 22 829 35 48 e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com

Agencja BCMFD Media Communications Anna Gucwa – Media Relations tel. +48 507 027 035 e-mail: anna.g@bcmfd.pl

Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto przy ul. Heweliusza 22, jest położony w centrum miasta i oddalony jest o 400 metrów od pięknej gdańskiej Starówki. Wszystkie pokoje w hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto oferują piękne widoki na malowniczą panoramę Starego Miasta lub słynącą ze swojej historii Stocznię Gdańską. Do dyspozycji gości jest 281 nowoczesnych, komfortowych pokoi o zróżnicowanym standardzie. Obiekty marki Mercure są w swoim założeniu niezestandaryzowane i przyświeca im motto „W harmonii z ludźmi i miejscami”. Dla gościa oznacza to, że każdy obiekt niezależnie od lokalizacji gwarantuje świetną obsługę, ale także unikalny charakter nawiązujący do miejsca i jest związany z lokalnym kolorytem.

www.mercure.com – www.novotel.com https://www.facebook.com/accorhotels.polska

****

O Mercure Mercure jest marką hoteli należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 900 hoteli i 180 000 pracowników. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie. Każdy z hoteli w Polsce posiada własny styl i osobowość. Wystrój i wyposażenie są zakorzenione w miejscowej kulturze. Połączenie klasycznego stylu z nutą współczesnego wzornictwa z dbałością o historyczne dziedzictwo sprawiają, że Mercure to gwarancja udanego pobytu. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, hotele Mercure oferują osobom podróżującym, zarówno służbowo jak i rekreacyjnie, prawdziwe doświadczenie gościnności. Stanowią atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com

Grupa Hotelowa Orbis Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca 20 000 pokoi w 117 obiektach. Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne1-gwiazdkowe. Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.

O AccorHotels AccorHotels jest światowym liderem w branży travel&lifestyle, oferującym wyjątkowe przeżycia w ponad 4000 hoteli a także 2500 domów na wynajem, na całym świecie. Czerpie podwójne doświadczenie – jako inwestor i operator hotelowy poprzez działy HotelInvest i HotelServices w 95 krajach. Na jego portfolio składają się uznane na świecie marki luksusowe, takie jak: Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman, and Swissôtel, jak również popularne hotele klasy średniej: Novotel, Mercure, Mama Shelter i Adagio. Ponadto, zawiera w sobie także hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget i marki regionalne: Grand Mercure, The Sebel and hotelF1. Dzięki zróżnicowanej klasie hoteli i bogatej historii, sięgającej blisko pięciu dekad, AccorHotels, wraz ze swym zespołem ponad 240 000 kobiet i mężczyzn wypełnia misję, polegającą na tym, by każdy czuł się w jego progach mile widziany, zgodnie z hasłem „Feel Welcome”. Goście mają dostęp do jednego z najlepszych programów lojalnościowych na świecie – Le Club AccorHotels. AccorHotels jest bardzo zaangażowany w życie lokalnych społeczności i działa na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz równouprawnienia poprzez PLANET 21, kompleksowy program, który skupia pracowników, gości oraz partnerów.

Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).

Więcej informacji oraz możliwość rezerwacji pobytów dostępne są na stronach: accorhotels-group.com lub accorhotels.com.

Oceń ten artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *