Właśnie pojawiła się nowa kampania Balmain Paris Hair Couture jesień-zima 2016, której twarzą została Noemie Lenoir, w obiektywie Jean-Baptiste Mondino.
Jestem zachwycony ponowną współpracą z Noemi – mówi Nabil Harlow, Dyrektor Kreatywny Balmain Hair. – Ona w pełni uosabia moją wizję kobiety Balmain. Jest prawdziwą ikoną, odzwierciedla moc i pewność siebie. Noemi Lenoir współpracowała z Blamain Hair już wcześniej, przy kampanii wiosna–lato 2016, kampanii The l’Atelier oraz kampanii Sun Protection Spray.
Motywem jesienno-zimowej kampanii jest ekspresja, miks emocji i ruchu. Stworzyłem mocne sylwetki, spotęgowane wspaniałym ruchem prostych, długich włosów współgrających z materiałami i teksturami ubrań – wyjaśnia Harlow.
Graficzna Jedwabistość
To długa, delikatnie zaczesana na bok, prosta fryzura z równo ściętymi końcami. Harlow użył pasm Balmain, aby osiągnąć efekt grubszych włosów z większą objętością, profesjonalnej prostownicy, żeby dodać im gładkości, a następnie Jedwabnych Perfum Silk Perfume Balmain – dla jedwabistego wykończenia.
Spektakularny Kucyk
Bardziej teatralna wersja znanego z wybiegów Balmain wysokiego kucyka jest w tym sezonie nową interpretacją kodu DNA marki. Wysoki koński ogon został stworzony przy użyciu wybiegowego kucyka Balmain oraz żelu Styling Strong Gel i przewiązany kawałkiem czarnego materiału, a nie pasmem włosów.
Dready w stylu Balmain
Look zainspirowany kampanią Pre-Fall 2016. Harlow stworzył dreadloki a’la Balmain, łącząc pasma DoubleHair z naturalnymi włosami modelki. Użył różnych długości i kolorów dla uzyskania najbardziej naturalnego efektu. Dready spryskane są u nasady Solą Teksturyzującą Texturizing Salt Spray Balmain dla maksymalnej objętości oraz wystylizowane pastą Matt Clay Strong.
Źródło: www.balmainhairpoland.pl