Targi Kosmetyków Naturalnych to cykliczne wydarzenie, które zrzesza wielbicieli oraz producentów kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. Wiosenna edycja odbyła się w weekend 15 – 16 kwietnia w Poznaniu oraz 22 – 23 kwietnia w Warszawie. Jak co roku uczestnicy mieli możliwość odkryć nowości kosmetyczne i osobiście przetestować produkty. Najnowsza edycja targów cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem odwiedzających. Frekwencją powracamy do lat sprzed pandemii!
Świadomość polskich konsumentów nieustannie wzrasta, coraz więcej osób sięga po ekologiczne produkty oraz podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska. Kosmetyki naturalne to dziś nie tylko chwilowy trend, ale świadomy wybór dużej części społeczeństwa. Ilość naturalnych polskich marek na rynku oraz ich ogólnodostępność jest odpowiedzią na potrzeby współczesnego konsumenta. Zainteresowanie tym tematem odzwierciedlają liczby – jak dotychczas targi Ekocuda odwiedziło tysiące osób z całej Polski. Natomiast swoje produkty zaprezentowało kilkaset różnych wystawców.
Ekocuda to świetna okazja, aby odkryć nowe perełki kosmetyczne, które z roku na rok stają się dla odbiorców niezbędnikami w życiu codziennym. Podczas targów można było spotkać zarówno firmy z wieloletnim doświadczeniem w branży kosmetycznej, jak i nowe, innowacyjne start-upy. Właściciele marek uczestniczący w targach chętnie dzielili się swoją wiedzą oraz doradzali w zakupach. Każdy z uczestników miał możliwość przetestowania produktów na własnej skórze. Dodatkowo dla odwiedzających zostały przygotowane specjalne promocje, dzięki którym mogli zrobić zakupy w jeszcze lepszych cenach.
Podczas tegorocznych targów organizatorzy ponownie zadbali o wartościowe wykłady. Dodatkowo uczestnicy mieli możliwość udziału w bezpłatnych warsztatach z tworzenia perfum aromaterapeutycznych, makijażu mineralnego, a nawet jogi twarzy metodą ,,yogattractive”. Część warsztatowa cieszyła się wysokim zainteresowaniem wśród uczestników, sala była pełna słuchaczy, a lista rezerwowa obszerna. Zarówno prowadzący, jak i uczestnicy byli zadowoleni z możliwości wzajemnej inspiracji i poznania osób o podobnych zainteresowaniach.
Bardzo cieszymy się, że targi Ekocuda wracają do frekwencji sprzed pandemii. Podczas wiosennej edycji odwiedziło nas więcej osób niż na jesieni. Uczestnicy byli zadowoleni z możliwości skorzystania ze specjalnych ofert promocyjnych i zdecydowanie chętniej robili duże zakupy kosmetyczne. Strzałem w dziesiątkę okazały się również tematyczne warsztaty, które spotkały się z ogromnym entuzjazmem odwiedzających i zaangażowaniem prowadzących. Podsumowując była to edycja pełna dobrej energii i optymizmu! Cieszymy się, że nasza praca i wydarzenie sprawia ludziom tyle radości. – mówi Zuzanna Mierzejewska, pomysłodawczyni i organizatorka Targów Ekocuda.
Warszawska edycja targów organizowana była w nowej lokalizacji, czyli Domu Towarowym Braci Jabłkowskich przy ulicy Brackiej. Przestrzeń spotkała się z dużą aprobatą odwiedzających oraz nadała całemu wydarzeniu niepowtarzalnego klimatu. Natomiast wydarzenie w Poznaniu odbyło się w dobrze znanej uczestnikom lokalizacji – Centrum Kreatywności i Biznesu Concordia Design.
Warto wiedzieć, że kolejna, letnia edycja targów, ale tym razem online zaplanowana jest na weekend 3 – 4 czerwca. Tym razem wydarzenie odbędzie się w formie online na profilu Instagramowym Ekocudów. Jak zawsze na uczestników będą czekać wyjątkowe marki, promocje specjalne i prelekcje z udziałem ciekawych gości specjalnych. Osobiście nie możemy się już doczekać!
O marce:
Ekocuda – Targi Kosmetyków Naturalnych to cykliczne targi, które odbywają się dwa razy w roku w Warszawie, Gdańsku i Poznaniu. Łącznie wszystkie edycje odwiedziło ok. 350 000 osób.
Na targach swoje produkty prezentują przede wszystkim polscy producenci kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. Pojawiają się również marki zagraniczne dostępne na rodzimym rynku.
Kontakt dla mediów:
Kinga Ostrowska
Triple PR
737 357 126
www.triplepr.pl