Nowy poziom w usługach stylizacji kobiecego spojrzenia

Jak odnieść sukces dbając o pozytywne doświadczenia klientek w salonie urody?

Zdradzi Paulina Skwierz – ekspert sztuki stylizacji spojrzenia.

Termin Customer Experience Design czyli projektowanie doświadczeń klienta, nie jest pojęciem nowym. Jest natomiast trochę niezrozumiałe, bagatelizowane w branży beauty, błędnie mylone z obsługą klienta. Dostarczanie klientowi pozytywnych doświadczeń jest jednak bardziej skomplikowane i wymaga większego wkładu ze strony właściciela lub personelu. Jak pokazują badania rynkowe, pozytywne doświadczenia z jakim mają styczność klienci, czy to logo, strona www, design salonu, czy też sama wizyta oraz jej przebieg, jest czynnikiem decydującym przy wyborze salonu lub zdecydowaniu się na ponowną wizytę.

Nad tym zagadnieniem już od dłuższego czasu pracuje Pani Paulina Skwierz, właścicielka salonu Paula Arte specjalizującego się w stylizacji spojrzenia. Artystka postanowiła połączyć swoje dwie pasje: sztukę oraz psychologię. Z pomocą psychologów i analityków biznesowych stworzyła metodologię, którą nazwała „Psychologia Piękna”.

Metodologia ta jest zbiorem technik stylizacji spojrzenia oraz prowadzenia salonu urody skupiając się na maksymalizacji komfortu klientki.

To właśnie szczególna dbałość o potrzeby klienta, zapewnienie mu pozytywnych doświadczeń w swoim salonie jest kluczem do sukcesu.

Paulina Skwierz

Aktualnie branża stylizacji rzęs przeżywa hossę, wiele kobiet już teraz nie wyobraża sobie swoich oczu bez pięknych wachlarzy. Taka sytuacja powoduje, że coraz więcej młodych kobiet dopatruje się w tym trendzie szansy. Pojawia się coraz więcej stylistek, coraz więcej szkoleń, mistrzostwa stylizacji rzęs odbywają się praktycznie raz w tygodniu. Jak w każdym biznesie przy takim popycie istnieje ryzyko podaży o niskiej jakości. Bardzo często w wyrastających jak grzyby po deszczu salonach stylizacji rzęs jakość usług oraz obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia.

Pani Paulina skupia się na poznaniu swojego klienta i jego potrzeb. Doskonale wie do jakiego klienta chce trafić, ponieważ dzięki temu dużo łatwiej i przyjemniej się współpracuje. Dba o każdy szczegół przy kontakcie klienta z marką Paula Arte. Chociaż z niezwykłą precyzją dba o wizualny efekt końcowy swoich aplikacji, to jej priorytetem jest komfort klientki. Nie tylko przyjemne odczucia podczas wizyty ale także po, by kobieta czuła się w stylizacji jak we własnych naturalnych rzęsach.

Wizyta u stylistki lub kosmetyczki, choć przeważnie kojarzona z przyjemnością, często bywa także źródłem stresu, kiedy klientka nie do końca rozumie na czym polega zabieg lub czego może się po nim spodziewać. Dlatego podstawą jest rozwijanie zdolności komunikacyjnych, aby w jasny, empatyczny sposób zapewnić klientowi poczucie bezpieczeństwa .

Ważnym elementem metodologii jest umiejętność słuchania, aby móc indywidualnie potraktować klienta oraz dostrzec jego potrzeby.

Bardzo istotna według ekspertki jest redukcja stresu przed aplikacją oraz w jej trakcie, co można osiągnąć poprzez technikę bardzo delikatnego aplikowania rzęs. Duże znaczenie ma również odpowiednia aranżacja otoczenia. Kiedy klientka jest odprężona precyzyjne wykonie aplikacji lub innego zabiegu kosmetycznego jest dużo łatwiejsze, a tym samym efekt końcowy jest znacznie lepszy i trwalszy.

Personalizacja w usługach branży beauty jest absolutną podstawą w salonie, który chce przetrwać i osiągnąć sukces na rynku w tak szybko zmieniającym się świecie.

Zobacz więcej na:
https://www.paulaarte.com/
https://www.instagram.com/paulaarte_artisticsoul/
https://www.facebook.com/paulaarte.artisticsoul/

5/5 - (1 głosów)

Polecane:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *