Wiosna to najwyższy czas, żeby pomyśleć o nowym wyglądzie oraz idealna okazja by poeksperymentować z modą! Po miesiącach przepełnionych stonowaną, jesiennozimową kolorystyką każda kobieta z chęcią wybierze odważniejsze kolory. Z myślą przede wszystkim o kobietach, Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto zaprosił do współpracy Dorotę Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night 30 marca projektantka zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję na sezon wiosna/lato 2017 zatytułowaną SIŁA WOLNOŚCI. Wieczór poprowadziła Monika Zamachowska. Wśród gości obecni byli m.in. Karolina Szostak, dziennikarka i prezenterka oraz aktorka Anna Oberc znana z serialu „Singielka”. O choreografię zadbał Jarek Szado.
W ubiegłym roku został zainaugurowany strategiczny projekt Mercure Fashion Night. Obejmuje on unikalne pokazy mody w hotelach, w harmonii z ludźmi i miejscami. Hotele Mercure to nowoczesne i piękne wnętrza i taka jest też moda, którą marka firmuje w oparciu o współpracę z popularnymi polskimi projektantami.
Pierwszy pokaz odbył się w Warszawie. Drugi miał miejsce 8 marca w Mercure Kraków Stare Miasto. Kolejne dwa już wkrótce w stolicy, w Mercure Grand Hotel oraz w Hotelu Mercure Centrum Warszawa.
„Współpracując z modą, podkreślamy nowoczesność naszego designu i brandu, ale też nieustannie myślimy o naszych gościach, bo dla nich to zawsze duża atrakcja – mówi Sylwia Gadomska Dyrektor Regionu Północnego Hoteli marki Mercure & Novotel – Zależy nam, żeby hotel tętnił życiem, stanowił miejsce, które z przyjemnością można odwiedzić, nie tylko będąc w podróży”.
Polska projektantka Dorota Goldpoint zadedykowała najnowszą kolekcję kobietom aktywnym, które realizując swoje pasje i robiąc w życiu to, co kochają – są niezależne. Z myślą o każdej z nich i biorąc pod uwagę różne typy sylwetki, projektantka przygotowała propozycje na każdą okazję, zarówno zawodową jak i towarzyską. SIŁA WOLNOŚCI to refleksja, która jest wyrazem przekonania, że kobieta wolna wewnętrznie to kobieta spełniona, zrealizowana a zatem PIĘKNA.
Dla kobiet aktywnych zawodowo, powstała rozbudowana linia biznes, klasyczna i zarazem kobieca. Dominują w niej biel, granat oraz energetyzująca czerwień. Projektantka nie zapomniała również o ponadczasowym ale i najbardziej eleganckim duecie black & white, który jest niezastąpiony w garderobie każdej kobiety bez względu na porę roku.
Z kolei w linii koktajlowej i wieczorowej zachwycają najmodniejsze w tym sezonie kolory. Są wśród nich m.in. ekstrawagancka i temperamentna mieszanka czerwieni i pomarańczy. Nie zabraknie też odważnej i soczystej fuksji, która wyparła modny zimą pudrowy róż. Teraz nosimy ją nie tylko na ustach, ale od stóp do głów.
„W mojej kolekcji używam tylko naturalnych tkanin, czyli jedwabi, szyfonów, organzy czy batystu. W wiosennej kolekcji jest też dużo muślinów. Przezroczystości i zwiewność to na pewno kluczowa cecha moich kolekcji. – podkreśla Dorota Goldpoint. To, co dodatkowo wyróżnia wybrane modele to złoty Flaming – symbol wschodzącego słońca i odrodzenia. To idealny motyw na początek wiosny. Zdaniem projektantki uosabia on kobiecą wrażliwość i delikatność”.
Markę Mercure określają: pasja do najwyższej jakości, dbałość o szczegół i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze z lokalnych środowisk. „Moda łączy piękno ruchu, fantazję i bogactwo wzornictwa z wytrzymałością i złożonością architektury. To naprawdę potężna forma sztuki. Na tym polega nasza moc autoekspresji. Chcemy tę moc łączyć bezpośrednio z marką hoteli Mercure” – podkreśla Sylwia Gadomska Dyrektor Regionu Północnego Hoteli marki Mercure & Novotel – „Mercure Fashion Night by Dorota Goldpoint” to inauguracja stworzonego przez nas konceptu opartego na tej filozofii.
Kontakt: Grupa Hotelowa Orbis Agnieszka Kalinowska Brand PR, Events Manager GH Orbis tel. +48 22 829 35 48 e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com
Agencja BCMFD Media Communications Anna Gucwa – Media Relations tel. +48 507 027 035 e-mail: anna.g@bcmfd.pl
Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto przy ul. Heweliusza 22, jest położony w centrum miasta i oddalony jest o 400 metrów od pięknej gdańskiej Starówki. Wszystkie pokoje w hotelu Mercure Gdańsk Stare Miasto oferują piękne widoki na malowniczą panoramę Starego Miasta lub słynącą ze swojej historii Stocznię Gdańską. Do dyspozycji gości jest 281 nowoczesnych, komfortowych pokoi o zróżnicowanym standardzie. Obiekty marki Mercure są w swoim założeniu niezestandaryzowane i przyświeca im motto „W harmonii z ludźmi i miejscami”. Dla gościa oznacza to, że każdy obiekt niezależnie od lokalizacji gwarantuje świetną obsługę, ale także unikalny charakter nawiązujący do miejsca i jest związany z lokalnym kolorytem.
www.mercure.com – www.novotel.com https://www.facebook.com/accorhotels.polska
****
O Mercure Mercure jest marką hoteli należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 900 hoteli i 180 000 pracowników. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie. Każdy z hoteli w Polsce posiada własny styl i osobowość. Wystrój i wyposażenie są zakorzenione w miejscowej kulturze. Połączenie klasycznego stylu z nutą współczesnego wzornictwa z dbałością o historyczne dziedzictwo sprawiają, że Mercure to gwarancja udanego pobytu. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, hotele Mercure oferują osobom podróżującym, zarówno służbowo jak i rekreacyjnie, prawdziwe doświadczenie gościnności. Stanowią atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej, jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com
Grupa Hotelowa Orbis Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca 20 000 pokoi w 117 obiektach. Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne1-gwiazdkowe. Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.
O AccorHotels AccorHotels jest światowym liderem w branży travel&lifestyle, oferującym wyjątkowe przeżycia w ponad 4000 hoteli a także 2500 domów na wynajem, na całym świecie. Czerpie podwójne doświadczenie – jako inwestor i operator hotelowy poprzez działy HotelInvest i HotelServices w 95 krajach. Na jego portfolio składają się uznane na świecie marki luksusowe, takie jak: Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman, and Swissôtel, jak również popularne hotele klasy średniej: Novotel, Mercure, Mama Shelter i Adagio. Ponadto, zawiera w sobie także hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget i marki regionalne: Grand Mercure, The Sebel and hotelF1. Dzięki zróżnicowanej klasie hoteli i bogatej historii, sięgającej blisko pięciu dekad, AccorHotels, wraz ze swym zespołem ponad 240 000 kobiet i mężczyzn wypełnia misję, polegającą na tym, by każdy czuł się w jego progach mile widziany, zgodnie z hasłem „Feel Welcome”. Goście mają dostęp do jednego z najlepszych programów lojalnościowych na świecie – Le Club AccorHotels. AccorHotels jest bardzo zaangażowany w życie lokalnych społeczności i działa na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz równouprawnienia poprzez PLANET 21, kompleksowy program, który skupia pracowników, gości oraz partnerów.
Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).
Więcej informacji oraz możliwość rezerwacji pobytów dostępne są na stronach: accorhotels-group.com lub accorhotels.com.