BMG Goworowski i Seahawks Gdynia

Od Nowego Roku diler Mercedes-Benz, firma BMG Goworowski, pełni funkcję Sponsora Głównego gdyńskiej drużyny futbolu amerykańskiego SEAHAWKS Gdynia. Jest to najbardziej utytułowana i jedna z najstarszych drużyn tego sportu w Polsce.

Drużyna po raz pierwszy wystąpiła w Polskiej Lidze Futbolu Amerykańskiego w inauguracyjnym sezonie w 2006 roku. Nadchodzący sezon jest nie tylko jednym z największych wyzwań w historii Drużyny, ale także w historii futbolu, między innymi ze względu na start w zupełnie nowo utworzonej lidze w Polsce – LFA (Liga Futbolu Amerykańskiego). SEAHAWKS ma aspiracje, aby ponownie zdobyć tytuł Mistrza Polski. W osiągnięciu tego celu wtórować będzie BMG Goworowski.”

Stadionem domowym SEAHAWKS Gdynia jest Narodowy Stadion Rugby, znajdujący się w Gdyni przy ulicy Kazimierza Górskiego 10 (obok Hali Sportowo – Widowiskowej). Aktualnie w drużynie gra 150 zawodników, podzielonych na trzy sekcje: Seahawks Gdynia, Seahawks Gdynia II, Seahawks Gdynia Juniors.

Zobacz także:  Jak dbać o opony zimowe, aby zachowały swoją wydajność na dłużej?

Sukcesy SEAHAWKS to między innymi: tytuł Wicemistrza Polski 2017 i 2016, Mistrza Polski 2015, Wicemistrza PLFA I 2015 (Skład B), Mistrza Polski 2014, Wicemistrza PLFA II 2014 (Skład B), Mistrza Polski 2012, Mistrza Polski 2012 PLFA 8 (Skład B), Wicemistrza Polski 2008, Wicemistrza Polski 2006.

Państwo Goworowscy wsparli naszą drużynę w sezonie 2017 przy małej inicjatywie dofinansowania kalendarza drużyny juniorskiej. Gdy zakończyły się rozgrywki 2017 uznaliśmy, że warto rozpocząć szerszą współpracę na kolejny sezon, co spotkało się z aprobatą ze strony BMG Goworowski. Nie jest tajemnicą, że marka Mercedes-Benz jest partnerem finalisty SuperBowl (Atlanta Falcons) z 2017 roku oraz operatorem nowej Hali w Atlancie Mercedes-Benz Stadium. Udział tej marki w sporcie, ale również w samym Futbolu Amerykańskim uświadomił nam, że możemy wspólnie stworzyć bardzo fajną inicjatywę – informuje Michał Radelicki, Wiceprezes i Manager, SEAHAWKS Gdynia.

Zobacz także:  Targi Motoryzacyjne 3TM Gdańsk 2017

Współpraca BMG Goworowski z SEAHAWKS Gdynia oparta będzie o sponsoring klubu i partnerstwo we wspólnych przedsięwzięciach.
Umowa obejmuje między innymi ekspozycję logo BMG Goworowski na strojach zawodników, przekazanie klubowi „obrandowanego” samochodu w barwach SEAHAWKS i BMG Goworowski oraz wspólnych działaniach opartych o social media.

Samochód ten będzie służył nam jako transport oraz mobilny środek reklamowy. Będzie można go również znaleźć na pokazach drużyny na meczach domowych, wyjazdowych i nie tylko. Planujemy wspólnie stworzyć profesjonalną prezentację zawodników oraz film promocyjny, ale na razie nie będziemy zdradzać szczegółów – ucina Michał Radelicki.

Zobacz także:  Zasiąść za kierownicą legendarnego Porsche…

Ponadto, na naszych meczach na pewno pojawią się wspólne inicjatywy, takie jak turniej juniorski pod patronatem BMG Goworowski. Chcemy pokazać wszystkim, że futbol Amerykański jest wspaniałą dyscypliną w cudownej piknikowej atmosferze dla całej rodzinny. W USA tradycją jest tak zwany „tailgating” czyli wielka parkingowa impreza przed stadionem na meczach futbolowych, gdzie ludzie grillują i spędzają czas z rodziną i przyjaciółmi, na kilka godzin przed meczem futbolowym. Sądzimy, że razem jesteśmy w stanie stworzyć wspaniałe futbolowe święta w Trójmieście – dodaje Radelicki.

Cieszy mnie fakt, że po raz kolejny możemy aktywnie przyczynić się do promocji sportu w naszym regionie. Zawodnikom życzę wielu sukcesów – reasumuje Goworowski.


Podziel się

Archiwum magazynu