Chiodo Cosmetic Brand nie po raz pierwszy wprowadza na polski rynek prestiżowe produkty wysokiej jakości. Tym razem są to amerykańskie lakiery hybrydowe, które coraz częściej wypierają z damskich kosmetyczek tradycyjny akryl oraz żele.
– Nie mam żadnych wątpliwości, że wiosna należeć będzie do lakiero-żeli w intensywnych kolorach, a paleta barw Chiodo przedstawia się naprawdę imponująco – mówi Adriana Bodziach kierownik hurtowni kosmetyczno-fryzjerskiej Silhouette DCD w Gdańsku, dystrybutor marki – Pomimo, że nazwa Chiodo kojarzy się przede wszystkim z kosmetykami dla modelek i profesjonalistek, coraz więcej klientek umiejętnie nakłada je samodzielnie w domu. Zainteresowanie pań, a co za tym idzie także detaliczna dostępność tych produktów rośnie z miesiąca na miesiąc.
Adriana Bodziach podkreśla też, że Misją firmy Chiodo jest podniesienie jakości kosmetyków na polskim rynku oraz oferowanie ich w przystępnej cenie. Produkty tej firmy charakteryzuje wysoka jakość, pełniają też najwyższe międzynarodowym standardy produkcji.
TM